بررسی رابطه ارزش ویژه برند و شرایط انتخاب بانک توسط مشتریان (مطالعه موردی : بانک مسکن اهواز)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ارزش ویژه برند و شرایط انتخاب بانک توسط مشتریان (مطالعه موردی : بانک مسکن اهواز) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ارزش ویژه برند و شرایط انتخاب بانک توسط مشتریان (مطالعه موردی : بانک مسکن اهواز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ارزش ویژه برند و شرایط انتخاب بانک توسط مشتریان (مطالعه موردی : بانک مسکن اهواز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ارزش ویژه برند و شرایط انتخاب بانک توسط مشتریان (مطالعه موردی : بانک مسکن اهواز) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروز دیگر تصوراین که گونه ای از فعالیت انسان بدون وجود اعتماد شکل پذیرد مشکل است. به ویژه آن که درقرن بیستم و بیست و یکم تحولات تکنولوژی، حمل و نقل و ارتباطات با سرعت و وسعت شگفت آوری انجامپذیرفته است. همراه با ارتقا و پیچیدگی بیش تر زندگی انسان امروز، برند ها نیز از زوایای مختلف و با شتابتوسعه یافته اند. ایجاد وفاداری در مشتری مفهومی است که در کسب و کارهای امروزی مورد توجه بیش از پیشقرار گرفته است . توسعه اعتماد و تعهد وفاداری نیز همزمان است، اعتماد منطقی به سمت تعهد منطقی هدایت میشود. بر این اساس مدیران برندها در ابتدا باید دانش درستی در ارتباط با قابلیت اعتماد جهت برآوردن انتظاراتداشته باشند تا مشتری به سمت تعهد وفاداری میل پیدا نماید پژوهش حاضر به صورت کمی و از نظر هدف بهصورت کاربردی و از لحاظ ماهیت و نوع گردآوری داده ها از نوع توصیفی بوده که در پی کشف رابطه بین مولفههای دو متغیر ارزش ویژه برند خدمات و تصمیم گیری رفتار خرید مشتری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.