تحلیل و بررسی عوامل موثر بر میزان گازهای خروجی (آلاینده های گازی) ماشین های کشاورزی (مورد مطالعه: تراکتورهای کشاورزی و سم پاش ها)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و بررسی عوامل موثر بر میزان گازهای خروجی (آلاینده های گازی) ماشین های کشاورزی (مورد مطالعه: تراکتورهای کشاورزی و سم پاش ها) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و بررسی عوامل موثر بر میزان گازهای خروجی (آلاینده های گازی) ماشین های کشاورزی (مورد مطالعه: تراکتورهای کشاورزی و سم پاش ها)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و بررسی عوامل موثر بر میزان گازهای خروجی (آلاینده های گازی) ماشین های کشاورزی (مورد مطالعه: تراکتورهای کشاورزی و سم پاش ها)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و بررسی عوامل موثر بر میزان گازهای خروجی (آلاینده های گازی) ماشین های کشاورزی (مورد مطالعه: تراکتورهای کشاورزی و سم پاش ها) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

موتور تراکتورها و ماشین های کشاورزی سهم بسزایی در تولید آلاینده های جوی دارند. در این تحقیق عوامل موثر برآلودگی های گازی ماشین های کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته است. مورد مطالعه تاثیرات دور موتور سم پاش هایاتومایزر و بار وارده (تغییرات عمق شخم) تراکتور های کشاورزی بر میزان آلاینده ها می باشد. منابع آلودگی های خروجی ازموتور ها متعدد می باشند از جمله: هیدروکربن نسوخته (HC)، گاز منوکسید کربن (CO)، گاز دی اکسید کربن ((CO(2) و اکسیدهای نیتروژن ((NO(x). نتایج نشان داد تغییرات دور موتور سم پاش بر مقدار گازهای (O(2 و HC دارای تأثیر معناداری نبود در حالی که بهر میزان CO (مونواکسید کربن) خروجی در سطح ۵% معنادار می باشد، رابطه عکسی بین مقدار (O(2 خروجی با مقدار سایر گازها بود به نحوی که با افزایش مقدار سایر گازهای خروجی مقدار اکسیژن اندازه گیری شده کاهشمی یابد. با افزایش بار روی موتور تراکتور (افزایش عمق شخم) ابتدا آلاینده های خروجی موتور کاهش و سپس افزایش مییابد. می توان چنین نتیجه گیری کرد که در بارهای پایین، موتور تحت بار کمتر بوده لذا از حداکثر گشتاور تولیدی موتوراستفاده نمی شود در این صورت احتراق ناقص داخل موتور اتفاق می افتد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.