بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد سیستم جمع آوری مکانیزه زباله بین سال های ۸۵ تا ۹۴ ؛ منطقه یک تهران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد سیستم جمع آوری مکانیزه زباله بین سال های ۸۵ تا ۹۴ ؛ منطقه یک تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد سیستم جمع آوری مکانیزه زباله بین سال های ۸۵ تا ۹۴ ؛ منطقه یک تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد سیستم جمع آوری مکانیزه زباله بین سال های ۸۵ تا ۹۴ ؛ منطقه یک تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد سیستم جمع آوری مکانیزه زباله بین سال های ۸۵ تا ۹۴ ؛ منطقه یک تهران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

شهر نشینی در کشور ما طی ۴ دهه گذشته رشد سریعی را پشت سرگذاشته و پیامدهای متعددی در سطوح ملی و محلی و نیز ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به همراه داشته که هر کدام به نوبه خود بسیار وسیع و پیچیدده هستند. از جمله مهمترین این موارد می توان به تولید مواد زائد جامد یا به اختصار زباله اشاره نمود. مدیریت مواد زائد جامد خود شامل بخش تولید، جمع آوری، انتقال، دفع، تفکیک، بازیافت و فرآوری است. بر همین اساس یکی از طرح های موثر در این زمینه که در صورت درست اجرا شدن و نظارت و پایش مستمر دارای اثرات مثبت کوتاه مدت و بلند مدت می باشد، مکانیزه نمودن فعالیت های جمع آوری زباله و نظافت شهری است با توجه به سیاست های اجرایی شهرداری ها، امر مکانیزاسیون در رشته نظافت و پاکیزه سازی شهری و روش انجام فعالیت صد در صد ماشینی طبقه بندی و تعریف شده و بر انجام این کار به روش ماشینی تاکید و توجه خاص گردیده است. پژوهش پیش رو با هدف بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از سیستم مکانیزه جمع آوری زباله در منطقه ۱ تهران، با پرسش از ۳۱۰ نفر انجام گرفت. داده ها بوسیله تحلیل عاملی تاییدی و آزمون T، مورد ارزیابی قرار گرفت، مقدار آلفای کرونباخ برای گویه ها «۰/۹۵۴»، حاص گردید. یافته ها نشان می دهد که بهبود کیفیت شاخص های «آگاهی شهروندان»، «مخازن» و «فرآیند» و پارامترهای زیرمجموعه آنها اثرات مثبتی بر میزان رضایت شهروندان در طی دوره سال های ۸۵ تا ۹۵ داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.