حسابداری مدیریت برای مصرف گرائی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 حسابداری مدیریت برای مصرف گرائی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد حسابداری مدیریت برای مصرف گرائی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی حسابداری مدیریت برای مصرف گرائی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن حسابداری مدیریت برای مصرف گرائی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

موضوع این مقاله بررسی عدم مخالفت در برابر مرکزیت مصرف گرایی در زندگی روزمره در جامعه قرن بیست و یک است که تاکنون بعنوان یک الگوی پژوهشی حسابداری مورد اهمال و مسامحه شدید علمی قرار گرفته است. از قرار معلوم، خرید یک فعالیت کم اهمیت است و در هنگام مقایسه با موضوعات اجتماعی مهم نظیر وضعیت رشد اقتصادی، آشوبهای سیاسی و محیط زیست گرایی، قابل توجه نمی باشد. با وجود این در طی چند سال اخیر، مصرف به عنوان یک موضوع تحقیقی در علوم اجتماعی، محبوبیت یک شهروند مدرن بیشتر بعنوان یک مصرف کننده مشخص می شود تا یک تولید کننده. معانی بیان واژه مصرف کننده حتی فراتر از قلمرو مصرف خصوصی درک شده است. بطور نمونه فرد یک بیمار، دانش آموز، بازدید کننده موزه یا کاربر حمل و نقل عمومی نیست بلکه مصرف کننده ای از این خدمات است. مخصوص، اطلاعاتی نظیر :«جامعه مصرف کننده» و «فرهنگ مصرف کننده» با مشخص سازی (توصیف صفات اختصاصی) جامعه غربی اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم، مترادف می باشند. با وجود این علیرغم علاقه فزاینده به موضوع مصرف به عنوان یکی از رشته های تحقیق و پژوهش علمی، رشته حسابداری، مجزا از دنیای مصرف کننده باقی مانده اند. در این فصل تلاش شده است که این مسامحه(اهمال) با بررسی نقش حسابداری در مدیریت دو سازمان خرده فروشی مهم، بر طرف شود. اول، روش حسابداری مدیریت در فروشگاه چند بخش (بزرگ) که یکی از اساسی ترین مکانها در توسعه فرهنگ مصرف کننده معاصر است مورد بررسی قرار می گیرد. این اگرچه یک بحث تاریخی محور استف معهذا برای درک بهتر روش های مدیریتی موجود در خرده فروشی، یک پیش نیاز می باشد. نوع دوم سازمان خرده فروشی در نظر گرفته شده زنجیر مد قرن بیست و یکم است. این شکل سازمانی که یک بازار پویا و زودگذر می باشد برای کسب منافع رقابتی به یک زنجیره تامین قابل انعطاف و کارآمد تکیه دارد. نقش حسابداری درتسهیل این منفعت، کانون(مرکز فعالیت) بخش های بعدی است. البته قبل از شروع این تحقیقات، در نظر گرفتن دلیل نقش حسابداری در تسهیل این منفعت، کانون(مرکز فعالیت) بخش های بعدی است. البته قبل از شروع این تحقیقات، در نظر گرفتن دلیل نقش حسابداری مدیریت در بررسی تضمینات مصرف گرائی، مفید است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.