بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی با وجدان تحصیلی و اهمال کاری دردختران پایه دوم مقطع متوسطه در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال، شهر بوشهر


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی با وجدان تحصیلی و اهمال کاری دردختران پایه دوم مقطع متوسطه در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال، شهر بوشهر دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی با وجدان تحصیلی و اهمال کاری دردختران پایه دوم مقطع متوسطه در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال، شهر بوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی با وجدان تحصیلی و اهمال کاری دردختران پایه دوم مقطع متوسطه در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال، شهر بوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی با وجدان تحصیلی و اهمال کاری دردختران پایه دوم مقطع متوسطه در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال، شهر بوشهر :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به تعیین ارتباط بین راهبردهای فراشناختی با وجدان تحصیلی و اهمالکاری دانش آموزان دختر پایه دوم مقطع متوسطه شهر بوشهر بر اساس سن پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه شهر بوشهر به تعداد ۱۵۰۰ نفر که براساس جدول مورگان ۳۰۶ دانش آموز به عنوان نمونه انتخاب شده است. ابزار اندازه-گیری، شامل پرسشنامه فراشناخت، وجدان تحصیلی و اهمال کاری که ضرایب آلفای کرونباخ که میزان آن در کل مقیاس برای متغیرهای فراشناخت ۰/۷۹ وجدان تحصیلی ۰/۸۰ و اهمال کاری ۰/۶۵ به دست آمده است.یافتههای پژوهش نشان داد که بین میزان استفاده از راهبردهای فراشناختی با وجدان تحصیلی دانش آموزان دختر رابطه ضعیف و مستقیمی وجود دارد. همچنین بین راهبردهای فراشناختی، وجدان تحصیلی و اهمالکاری دانش آموزان دختر برحسب سن آنان تفاوت معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.