بررسی برنامه آموزشی و درسی، اهداف و فرایند تدریس و یادگیری در مدارس تیزهوشان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی برنامه آموزشی و درسی، اهداف و فرایند تدریس و یادگیری در مدارس تیزهوشان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی برنامه آموزشی و درسی، اهداف و فرایند تدریس و یادگیری در مدارس تیزهوشان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی برنامه آموزشی و درسی، اهداف و فرایند تدریس و یادگیری در مدارس تیزهوشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی برنامه آموزشی و درسی، اهداف و فرایند تدریس و یادگیری در مدارس تیزهوشان :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
با توجه به اینکه نظام آموزشی هر جامعه باید جوابگوی نیازها و توانایی های مختلف جوانان باشد، موفقیت در آموزش و پرورش کودکان تیزهوش، اثر مستقیم در شناسایی و پرورش استعداد سایر کودکان خواهد داشت. اگر یک روش آموزشی بتواند به شکوفا کردن استعداد خلاق و هوش افراد سرآمد کمک کند همان هم می تواند در پرورش هر نوع استعداد دیگر به درجات مختلف موفق باشد زیرا هداف نهایی هر نظام اموزشی کشف و پرورش استعدادهای جوانان است هرچند این توانایی ها برابر نباشند در ضمن هر جامعه ای در برگیرنده کسانی است که نسبت به دیگران و حتی در سنجش با افراد در دیگر جوامع دارای استعدادی برترند این گونه اشخاص می توانند کارها را بهتر انجام دهند و گامهای موثری در راه از میان برداشتن دشوارهای و در محیط، جامعه و کشور خود بردارند، بنابراین آموزش تیزهوشان ضرورتی است برخاسته از این حقیقت که کوکان تیزهوش از نظر قدرت یادگیری، سرعت یادگیری و حافظ قویتر از دیگران هستند و از نظر تفکر نیز عمیقتر می توانند با ایفای نقش رهبری در نهادهای مختلف اجتماعی و ابتکار در زمینه های گوناگون علمی و صنعیت در خودکفایی جامعه گام موثری بردارند امروزه تمام جهان برای داشتن جامعه ایی تحصیل کرده و توسعه یافته تر تلاش می نماید و ایدن ایده نیاز به اصلاحات در نظام آموزش و پرورش ن نوسازی آن دارد از آنجا که تغییر در اجتماعی از هم نظر نیازمند جوانان با اراده است در عصر جهانی شدن باید در فرآیندهای شناختی افراد و به خصوص دانش اموزان تغییر مثبتی ایجاد نمود همچنین استفاده از برنامه های آموزش یرای ایجاد انگیزه در دانش اموزان تیزهوش که به عنوان افراد سرآمد در جهان هستند و انان می توانند باعث تغییرات مثبت در جامعه شوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.