اسیب شناسی کاربست الگوی ارزشیابی کیفی – توصیفی از منظر بهبود یادگیری دانش آموزان ابتدایی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اسیب شناسی کاربست الگوی ارزشیابی کیفی – توصیفی از منظر بهبود یادگیری دانش آموزان ابتدایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اسیب شناسی کاربست الگوی ارزشیابی کیفی – توصیفی از منظر بهبود یادگیری دانش آموزان ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اسیب شناسی کاربست الگوی ارزشیابی کیفی – توصیفی از منظر بهبود یادگیری دانش آموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اسیب شناسی کاربست الگوی ارزشیابی کیفی – توصیفی از منظر بهبود یادگیری دانش آموزان ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

الگوی ارزشیابی توصیفی نوعی از ارزشیابی کیفی است که از سال – تحصیلی ۱۳۸۱-۸۲ درنظام آموزش ابتدایی ایران اجرا می گردد. پژوهش حاضر که با روش توصیفی از نوع پیمایشی صورت پذیرفته است بدنبال شناسایی موانع کاربست این طرح از منظر بهبود یادگیری در حیطه های(شناختی عاطفی و روانی حرکتی) است . جامعته آماری در این تحقیق شامل کلیه معلمان زن و مرد شاغل در دوره ابتدایی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ بوده که تعداد کلی این معلمان ۴۸۰ نفر است که از این تعداد ۱۳۲ نفر زن و مرد بااستفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای بصورت تصادفی انتخاب گردید ابزار جمع آوری اطالعات پرسشنامه محقق ساخته شناسایی موانع در حیط های سه گانه بوده است روایی و پایایی پرسشنامه محاسبه و مورد تایید ۳ نفر از صاحب نظران قرا رگرفت برای تجزیه و تحلیل آماری از آزمون t تک نمونه استفاده شد عمده ترین نتایجتحقیق حاکی از آن است که ارجای الگوی ارزشیابی توصیفی در حیط های شناختی و روانی حرکتی دارای مانعی بود که این موانع در سطح معنی داری ۰/۰۵ موردتایید قرار گرفتند. اما موانع در حیطه عاطفی در سطح معنی درای ۰/۰۵ مورد تایید واقع نشدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.