مقایسه کیفیت تدریس اساتیددانشگاه بین الملل ودانشگاه فردوسی مشهدازدیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه کیفیت تدریس اساتیددانشگاه بین الملل ودانشگاه فردوسی مشهدازدیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه کیفیت تدریس اساتیددانشگاه بین الملل ودانشگاه فردوسی مشهدازدیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه کیفیت تدریس اساتیددانشگاه بین الملل ودانشگاه فردوسی مشهدازدیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه کیفیت تدریس اساتیددانشگاه بین الملل ودانشگاه فردوسی مشهدازدیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق مقایسه کیفیت تدریس اساتید دانشگاه بین الملل دانشگاه فردوسی مشهدازدیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی می باشد.این پژوهش ازنظر هدف کاربردی واز نظر روش تحقیق، توصیفی- پیمایشی است.جامعه آماری این تحقیق را کلیه دانشجویان (۳۱۵۵) دانشگاه دولتی و بین المللی فردوسی مشهددرسال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ تشکیل می دهد ۸۶ درصددانشجویان ( ۲۷۳۰دانشجو) در دانشگاه دولتی فردوسی ۱۴ درصد (۴۲۵ دانشجو ) دردانشگاه بین الملل تحصیل می کردند. حجم نمونه طبق فرمول کوکران ۳۴۳ دانشجو ( ۲۹۷ دولتی، ۴۶ بین الملل) و روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای است..برای اطمینان ۶۰۰ پرسشنامه بین دانشجویان توزیع و ۵۵۰ ( ۳۴۰دولتی و ۲۱۰ بین الملل) پرسشنامه مورد تحلیل قرار گرفت.برای تعیین نرمال بودن توزیع نمونه،آزمون کولموگراف اسمیرنف به عمل آمد.برای انجام این پژوهش از پرسشنامه استاندارد کیفیت تدریس با متغیرهایی از قبیل تسلط بر محتوا،طرح درس،مهارت تدریس،مدیریت در کلاس،مهارت های ارتباطی و ارزشیابی با آلفای کرانباخ ۸۶% پایانی پرسشنامه ها در این تحقیق ۰/۸۰ به دست آمد.برای تحلیل داده ها ازدوروش آمار توصیفی(فراوانی،میانگین و انحراف معیار ) وآماراستنباطی ( T مستقل و تحلیل ANOVA ) استفاده شده است.نتایج تحقیق نشان داده تمامی مؤلفه های تسلط بر محتوا،طرح درس،مهارت های تدریس،مدیریت در کلاس،ارزیابی،مهارت های ارتباطی،و مسائل اخلاقی در آموزش ازمتغیرکیفیت تدریس به جزمولفه راهنمایی و مشاوره اساتید تفاوت معنی داری دردودانشگاه بین الملل و دولتی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.