بررسی تاثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک و دکارتی در درس ریاضی بر تفکر خلاق و انتقادی دانش آموزان پسر منوسطه دوم شهر بردسکن


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک و دکارتی در درس ریاضی بر تفکر خلاق و انتقادی دانش آموزان پسر منوسطه دوم شهر بردسکن دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک و دکارتی در درس ریاضی بر تفکر خلاق و انتقادی دانش آموزان پسر منوسطه دوم شهر بردسکن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک و دکارتی در درس ریاضی بر تفکر خلاق و انتقادی دانش آموزان پسر منوسطه دوم شهر بردسکن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک و دکارتی در درس ریاضی بر تفکر خلاق و انتقادی دانش آموزان پسر منوسطه دوم شهر بردسکن :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

ریاضیات از درس های مهمی است که یادگیری آن می تواند در تمامی عرصه های زندگی تأثیرگذار باشد. اغلب دانش آموزان فکر می کنند به دلیل آن که روش تدریس معلم را نمیفهمند و سنتی است، نمی توانند تلاش بیشتری در مطالعه داشته باشند. برخی فکر می کنند چرا هم کلاسی هایشان نمرات بهتری کسب می کنند، ولی آنها نمی توانند نمرهای خوبی کسب کنند، تفکر خلاق داشته باشند و در حل مسایل ریاضی خلاقیت و انتقاد داشته باشند. برخی فکر می کنند اگر شیوه تدریسی بهتری از طرف معلم ارائه شود، می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. پژوهش حاضر که با هدف بررسی تاثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک دکارتی بر تفکر خلاق و انتقادی دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهر بردسکن، صورت گرفته است با در نظر گرفتن هدف های موجود در آن از نوع تحقیق های نیمه آزمایشی به شمار می آید. به منظور بررسی تأثیر رویکردهای مذکور بر روی جامعه آماری از طریق روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای دو کلاس یکی با عنوان گروه کنترل و یکی با عنوان گروه آزمایش از یک دبیرستان برگزیده و پرسشنامه ی تفکر خلاق و تفکر انتقادی بین آنها توزیع و پاسخ به دست آمده به عنوان نمره پیش آزمون ثبت و در ادامه از تدریس به روش آموزش تلفیقی فعال و مبتنی بر شک دکارتی در گروه آزمایش استفاده شد، آنگاه تفکر خلاق و انتقادی در گروه مذکور اندازه گیری و به کمک نرمافزار SPSS و با استفاده از آمار توصیفی و آزمون T دو نمونه مستقل و تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد: روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک دکارتی بر تفکر خلاق و تفکر انتقادی دانش آموزان متوسطه شهر بردسکن تأثیر معنیداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.