بررسی اثرات موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری ورزشی در صنعت هتلداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثرات موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری ورزشی در صنعت هتلداری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثرات موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری ورزشی در صنعت هتلداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری ورزشی در صنعت هتلداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثرات موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری ورزشی در صنعت هتلداری :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثرات موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری ورزشی در صنعت هتلداری می باشد. روش تحقیق ازنظرهدف از نوع تحقیقات توسعهای و ازنظر ماهیت از نوع تحقیقات توصیفی است که اطلاعات لازم از طریق، مشاهده، بررسی ادبیاتنظری و پرسشنامه گردآوری شده است. برای گردآوری اطلاعات نیز از پرسشنامه استاندارد گاریدو و مندوزا (۲۰۱۱) و معیارهایمهم برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (۲۰۰۰) استفاده شد. برای آزمون فرضیه های پژوهش از روش مدل معادلاتساختاری استفاده شد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد، اجرای موثر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری نتایج مالی (سودآوری،رشدفروش، کاهش هزینه ها، رشد سهم بازار) و بازاریابی (اعتماد، رضایت مشتریان، وفاداری) را در پی خواهد داشت. با توجه به یافته-های پژوهش، روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در کسب و کار است. و با توجه به اهمیتی که مدیریت ارتباط با مشتری ورزشیدر جذب و حفظ مشتریان و نیز کاهش هزینه ها دارد. بنابراین مدیران ورزشی بایستی عوامل موثر بکارگیری مدیریت ارتباط بامشتری در صنعت هتل داری را شناسایی نمایند تا بدین وسیله بستری برای بازاریابی و مالی این هتل ها باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.