مدلسازی، شبیه سازی و بررسی اثرمولینز در قطعه لاستیکی تحت بارگذاری چرخه ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدلسازی، شبیه سازی و بررسی اثرمولینز در قطعه لاستیکی تحت بارگذاری چرخه ای دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدلسازی، شبیه سازی و بررسی اثرمولینز در قطعه لاستیکی تحت بارگذاری چرخه ای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی، شبیه سازی و بررسی اثرمولینز در قطعه لاستیکی تحت بارگذاری چرخه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدلسازی، شبیه سازی و بررسی اثرمولینز در قطعه لاستیکی تحت بارگذاری چرخه ای :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در قطعات لاستیکی که به طور مکرر تحت فشار و کشش قرار می گیرند، تغییر شکل و آسیب دیدگی ناشی از اینبارگذاری دینامیکی سبب ازکارافتادگی آنها می گردد. در این پژوهش، قطعه لاستیکی پرکاربرد اسلیو مورد استفاده دررگلاتورهای جریان محوری به کمک نرم افزار آباکوس مدلسازی و شبیه سازی شد. آزمون تنش- کرنش مطابق با آزمونهاستاندارد انجام گرفت و نتایج آن با سه مدل رایج در پیش بینی رفتار لاستیک ها مقایسه گردید و مدل یه او به دلیلانطباق بهتر با داده های واقعی انتخاب گردید. توزیع فشار وارده بر جداره لاستیک که ناشی از عبور سیال گازی از درونآن می باشد، توسط نرم افزار فلوئنت مدلسازی شد و نتایج حاصله در ۲۵ لایه مجزا به نرمافزار آباکوس منتقل گردید.میزان آسیب و تغییر شکل قطعه، طی بارگذاری چرخه ای مطابق مدل مولینز مورد بررسی قرار گرفت. نتایج شبیه سازینشان می دهد با افزایش سرعت گاز، میزان آسیب قطعه افزایش می یابد. حداکثر میزان آسیب قطعه در سرعت ۱۴۰ متربر ثانیه و فشار ۱۴ مگاپاسکال رخ داد. به علاوه، محل اصلی آسیب در منطقه گلوگاهی قطعه لاستیکی می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.