شبیه سازی عددی تغییرات قطر دیافراگم در سیکلون گازی استریمند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی عددی تغییرات قطر دیافراگم در سیکلون گازی استریمند دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی عددی تغییرات قطر دیافراگم در سیکلون گازی استریمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی عددی تغییرات قطر دیافراگم در سیکلون گازی استریمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی عددی تغییرات قطر دیافراگم در سیکلون گازی استریمند :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در این پژوهش به بررسی اثرات تغییرات قطر اصلی (قطر دیافراگم) در مدل سیکلون استریمند پرداختهمی شود. برای مدل کردن و شبکه بندی آن به صورت سازمان یافته که عامل مهمی در دقت مسأله است، ازنرم افزار گمبیت استفاده شده است. برای حل دینامیک سیالات محاسباتی آن از نرم افزار فلوئنت استفادهشده است. شرایط مرزی حاکم بر مسأله با استفاده از مدل سیمپل حل شده است. برای ردیابی ذرات ازمدل اویلرین لاگرانژین استفاده شده است. در نهایت با توجه به رابطهی تجربی که با استفاده از داده های آزمایشگاهی بدست آمده است اثرات قطر دیافراگم برای طراحی سیکلون، مورد بررسی قرار گرفته است. باافزایش قطر دیافراگم سرعت مماسی افزایش یافته و در سیکلون c1 افت فشار کاهش می یابد، در حالی کهدر سیکلون c3 افت فشار نسبت به c2 افزایش یافته است. سرانجام با بررسی رابطه ی تجربی به این نتیجهمی رسیم که با افزایش قطر دیافراگم که اثر قابل توجهی بر فشار دارد، عدد اویلر افت می کند که این بهنوبه ی خود در طراحی سیکلون گازی استریمند حائز اهمیت است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.