سنجش خدمات الکترونیکی دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش خدمات الکترونیکی دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش خدمات الکترونیکی دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش خدمات الکترونیکی دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش خدمات الکترونیکی دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

زمینه و هدف: با توجه به روند توسعه فناوری اطلاعات در دانشگاه ها بررسی اینکه تا چه حد فناوری اطلاعات می تواند کیفیت لازم در ارائه خدمات را عرضه نماید امری است حیاتی. در دانشگاه ها کانال و رسانه اصلی ارایه خدمات الکترونیک همان وب سایت دانشگاه است که امروزه اکثر خدمات از آن طریق ارایه می شود. در اینجا است که دیگر سنجش کیفیت خدمات دانشگاه از محیط فیزیکی و ساختمان سازمان بیرون می آید و وارد دنیای وب سایت ها یعنی دنیای مجازی می شود. بنابراین در این راستا تشخیص این امر مهم است که آیا این خدمات الکترونیک که دانشگاه ادعای ارائه آن به دانشجویان را دارند از کیفیت مطلوب و مورد نظر برخوردار است و اینکه آیا رضایت دانشجویان را برآورده می سازد؟در این مطالعه ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی دورود شرکت کردند. ابزار گردآوری داده ها در تحقیق حاضر (پرسش نامه) بوده است. پرسش نامه این پژوهش از ۲۲ سؤال با استفاده از مقیاس ۵ گزینه ای لیکرت (از ۵ کاملا موافقم تا ۱ کاملامخالفم) تشکیل شده است که توسط نرم افزارspss تحلیل داده ها انجام شد. دانشجویان وضع مطلوب و موجود را در ۳ بعد ( بعد قابلیت استفاده ، بعد کیفیت اطلاعات و بعد تعامل خدمات) تعیین نمودند.در بررسی اولویت ابعاد کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان، (بعد قابلیت استفاده۷۴%)، سپس (بعد کیفیت اطلاعات۵۸%) و آنگاه (بعد تعامل خدمات %۵۴) قرار دارد؛ در واقع کاربران رضایت کمتری از (بعد تعامل خدمات) نسبت به دو بعد دیگر دارند. نتایج به دست آمده در این تحقیق نشان دهنده برآورده نشدن انتظارات کامل دانشجویان است . لزوم بازنگری دانشگاه علمی کاربردی در ارائه خدمات به دانشجویان و ارائه خدمات کیفی تر و برنامه ریزی در جهت کم نمودن شکاف ها به مسئولین دانشگاه توصیه می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.