دانش مشتری و مدیریت دانش مشتری


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دانش مشتری و مدیریت دانش مشتری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانش مشتری و مدیریت دانش مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانش مشتری و مدیریت دانش مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانش مشتری و مدیریت دانش مشتری :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

این مقاله، به این بررسی می پردازد که چگونه سیستم های مدیریت رابطه با مشتری از فرآیندهای ایجاد دانش مشتری، شامل روابط، برون سازی، ترکیب و درون سازی اجتماعی، حمایت می کند. سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری به دسته های همکاری، عملیاتی و تحلیلی تقسیم شده اند. تحلیلی از کاربردهای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان ها نشان می دهد که سیستم های تحلیلی با قدرت زیادی فرآیند ترکیب را پشتیبانی می کنند. سیستم های همکاری بیشترین پشتیبانی را از برون سازی دارند. سیستم های عملیاتی روابط اجتماعی با مشتری را تسریع می کنند، در حالی که سیستم های همکاری برای روابط اجتماعی داخل یک سازمان استفاده می شوند. سیستم های تحلیلی و همکاری هردو از فرآیند درون سازی با ارائه فرصت های یادگیری پشتیبانی می کنند. روابط سه جانبه بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری، انواع دانش مشتری و فرآیندهای ایجاد دانش هم بررسی شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.