بررسی درک رفتار مصرف کنندگان در بازاریابی عصبی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی درک رفتار مصرف کنندگان در بازاریابی عصبی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی درک رفتار مصرف کنندگان در بازاریابی عصبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی درک رفتار مصرف کنندگان در بازاریابی عصبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی درک رفتار مصرف کنندگان در بازاریابی عصبی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

بازاریابی عصبی یک میدان خلاقانه و درحال ظهور است که از آن به عنوان پل مطالعه ی رفتار مصرف کننده با علوم اعصاب یاد می شود. مصرف کنندگان ستون اصلی هر کسب وکاری می باشند تصمیماتی که آن ها در حین خرید انجام می دهند در ذهن ناخودآگاه آن ها شکل می گیرد به همین دلیل آن ها اغلب هنگام خرید منطقی نیستند و احساسی عمل می کنند و بین نیت آن ها و رفتار واقعی تفاوت وجود دارد و رفتار آن ها بسیار پیچیده است و به عملکرد مغز که فرمانده ی بدن بوده و هدایت کننده ی تمام مسیرهای فکری اوست مربوط می شود. هدف این مقاله ترسیم یک تصویر روشن از مغز مصرف کنندگان با کمک ابزارهای بازاریابی عصبی می باشدکه در این زمینه می تواند بازاریابان را یاری دهدکه دانش آن ها افزایش یابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.