بررسی رابطه بین مولفه مشتری مداری و تخصص گرایی در ارتقاء کیفیت خدماتآموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین مولفه مشتری مداری و تخصص گرایی در ارتقاء کیفیت خدماتآموزشی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین مولفه مشتری مداری و تخصص گرایی در ارتقاء کیفیت خدماتآموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مولفه مشتری مداری و تخصص گرایی در ارتقاء کیفیت خدماتآموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین مولفه مشتری مداری و تخصص گرایی در ارتقاء کیفیت خدماتآموزشی :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
از آنجا که این روزها طرح رتبه بندی دانشگاه های کشور مطرح است لذا افزایش سطح کیفی خدمات آموزشی دانشگاه ملاک تعیین کننده ای جهت صعود به قله رتبه بندی می باشد، در این میان بکارگیری مولفه های مختلف مدیریت ارزش می تواند نقش مهمی در افزایش توان رقابتی و کیفی دانشگاه و به تبع آن صعود جایگاه دانشگاه داشته باشد. هدف این پژوهش تعیین رابطه بین مولفه های مختلف مدیریت ارزش بر کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد که ازنظرهدف کاربردی واز نظر روش توصیفی- همبستگی می باشد، روش گردآوری اطلاعات کتابخانه ای و جمع آوری داده هااز روش میدانی استفاده شده است، جامعه آماری کارکنان دانشگاه ۲۵۵۱ نفر می باشد. در بیان فرضیات به بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت ارزش )مشتری مداری ،تخصص گرایی ،استقلال عمل، پاسخگویی، تبدیل رهبران به تسهیل گران امور،ساختارسازمانی (و کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی پرداخته شده است روشهای آماری مورد استفاده ضریب همبستگی پیرسون و آزمون t مستقل ،رگرسیون ،جداول فراوانی و ضرایب پراکندگی و آماره های انحراف معیار و میانگین می باشد. تحلیل آماری اطلاعات بدست آمده حاکی از آن است که رابطه مثبت و معناداری بین ۶ مولفه مدیریت ارزش و ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود دارد. بیشترین همبستگی ] عینا مانند مقاله[ بین مولفه تخصص گرایی و کمترین همبستگی (۴۳۳/۰ = r ، ۰۵/۰> p) مربوط به مشتری مداری می باشد. اطلاعات دموگرافیک پاسخگوبان که از طریق پرسشنامه توسط کارکنان اعلام گردیده است، بیانگر این واقعیت است که (سن،جنس،تحصیلات،سابقه کاری،تاهل) کارکنان با کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارتباط مثبت و معنا داری یافت نشد اما در آزمون خی دو در مورد رابطه بین مشخصات دموگرافیک دانشجویان و دیدگاه آنها در مورد کیفیت خدمات آموزشی مشاهده می گردد که فقط بین سن دانشجویان و دیدگاه آنها در مورد کیفیت خدمات آموزشی رابطه معنی دار وجود دارد. دراین مطالعه سعی شد جایگاه مدیریت ارزش و تاثیرات آن بر دانشگاه ها تبیین شود. این رویکرد یکی از الزامات بقا و ماندگاری دانشگاه ها در شرایط بحرانی، پیچیده و رقابتی امروز هستند . لذا با توجه به حساسیت ها و پیچیدگی ها و الزامات فعلی، محیط دانشگاهی می باید بر افزایش سطح کیفی خدمات آموزشی خویش جهت بقا بیشتر تلاش ورزند پس رویکرد مدیریت ارزش راهگشا خواهد بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.