بررسی تأثیر سرمایه فرهنگی بر شوق خرید محصولات صنایع دستی (مطالعه موردی بازار صنایع دستی طرقبه و شاندیز)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر سرمایه فرهنگی بر شوق خرید محصولات صنایع دستی (مطالعه موردی بازار صنایع دستی طرقبه و شاندیز) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر سرمایه فرهنگی بر شوق خرید محصولات صنایع دستی (مطالعه موردی بازار صنایع دستی طرقبه و شاندیز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر سرمایه فرهنگی بر شوق خرید محصولات صنایع دستی (مطالعه موردی بازار صنایع دستی طرقبه و شاندیز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر سرمایه فرهنگی بر شوق خرید محصولات صنایع دستی (مطالعه موردی بازار صنایع دستی طرقبه و شاندیز) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

صنایع دستی یکی از مظاهرفرهنگی وهنری محسوب می شودکه مهارت، ذوق وبینش انسان درتولیدآن نقش اساسی دارد. بعلاوه صنایع دستی یک سازوکار اقتصادی بشمار می آید که برای تولید آن ازمنابع داخلی از جمله نیروی کار، مواداولیه وابزار کارکه ۸۰ درصد تولید را فراهم می کنند، استفاده می شود. با وجود اهمیت فراوان صنایع دستی از منظرهای متفاوت، این هنر صنعت رو به فراموشی بوده و لازم است با رجوعی دوباره به آن از مزایای هنری، فرهنگی و اقتصادی آن بهره مند گردید. ازجمله عواملی که می تواند نقش اساسی در ایجاد تمایل به کالاهای صنایع دستی داشته باشد، سرمایه فرهنگی است. چرا که رابطه هنر و فرهنگ رابطه ای دو سویه است ونقش فرهنگ درتوسعه و ماندگاری هنر صنایع دستی انکار ناپذیر می باشد. براین اساس در پژوهش حاضر پس از بررسی ادبیات نظری تحقیق، به بررسی نقش سرمایه فرهنگی در شوق و تمایل خرید محصولات صنایع دستی پرداخته شده است. نتایج تحقیق نشان داد ابعاد سرمایه فرهنگی برشوق خرید محصولات صنایع دستی از سوی خریداران تأثیر مثبت و معنی دار دارد. همچنین عوامل اقتصادی مرتبط با صنایع دستی نیز مورد سنجش واقع شده و بر اساس نتایج پژوهش صنایع دستی کالاهایی عادی با کشش کم شناخته شده که تبلیغات رسانه ای می تواند در افزایش تمایل افراد بدان تاثیر مثبت داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.