بررسی آمیخته های بازاریابی ودیگر مولفه ها بازاریابی بر بهبود نشان تجاری(مورد مطالعه:شرکت پارس حیات ابهر)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آمیخته های بازاریابی ودیگر مولفه ها بازاریابی بر بهبود نشان تجاری(مورد مطالعه:شرکت پارس حیات ابهر) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آمیخته های بازاریابی ودیگر مولفه ها بازاریابی بر بهبود نشان تجاری(مورد مطالعه:شرکت پارس حیات ابهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آمیخته های بازاریابی ودیگر مولفه ها بازاریابی بر بهبود نشان تجاری(مورد مطالعه:شرکت پارس حیات ابهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آمیخته های بازاریابی ودیگر مولفه ها بازاریابی بر بهبود نشان تجاری(مورد مطالعه:شرکت پارس حیات ابهر) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

شاید کسی تصور نمی کرد که روزی بازاریابی علاوه بر سودآوری خود، نگران سلامت مصرف کننده نیز باشد اما پویایی و رقابت شدید و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دوستی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان شرکت ها را برآن داشت که در سلامت جسمانی و روانی و جایگزینی محیط مصرف کنندگان نیز تامل کنند به هر حال به مرور زمان مفاهیمی نظیر بازاریابی محیطی و اجتماعی برای عمل به مسئولیت اجتماعی بنگاه ها وارد ادبیات بازاریابی شد. در این پژوهش سعی شد با استفاده از استراتژی های بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری، تاثیرگذاری آن را بررسی کنیم. سپس تاثیرگذاری آمیخته های بازاریابی را در بهبود نشان تجاری سنجیدیم.متغیر های مستقل طراحی محصول و کاهش ضایعات سبز با استفاده از مقالات و راهنمایی های اساتید محترم در این مدل مورد سنجش قرار گرفت. در انجام این پژوهش با استفاده از رگرسیون چندگانه و روش قدم به قدم نتایج حاصل از پژوهش به صورت زیر بیان شد که تبلیغات بیشترین تاثیر را بر روی این مدل دارد سپس محصول که شاملویژگی های کیفی محصول بود بیشترین تاثیر را بر روی مدل مفهومی پژوهشگران داشت. قیمت محصول و طراحی محصول بیشترین تاثیرات را بعد از تبلیغات و محصول بر روی مدل انتخابی داشت ،اما کاهش ضایعات، توزیع سبز و فعالیت های اجتماعی نقش چندانی را در این پژوهش نداشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.