تحلیل جامعه شناختی پدیده وندالیسم شهری نمونه موردی : بلوار توس مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل جامعه شناختی پدیده وندالیسم شهری نمونه موردی : بلوار توس مشهد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل جامعه شناختی پدیده وندالیسم شهری نمونه موردی : بلوار توس مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل جامعه شناختی پدیده وندالیسم شهری نمونه موردی : بلوار توس مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل جامعه شناختی پدیده وندالیسم شهری نمونه موردی : بلوار توس مشهد :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل پدید آورنده ی رفتار وندالیسمی و نیز راهکار های مقابله با آن است. تحقیق حاضر از نوع کاربردی می باشد. روش انجام پژوهش توصیفی تحلیلی بوده و روش جمع آوری داده از نوع میدانی و اسنادی می باشد. جمع آوری داده ها توسط پرسشنامه صورت گرفته است و تجزیه و تحلیل آن در نرم افزار SPSS صورت گرفته است و حجم نمونه نیز ۳۰ نفر بوده است. نتایج تحقیق نشان می دهد افرادی که این رفتار ها را از خود بروز می دهند از جنس مذکر بوده و غالبا در گروه سنی۱۰ الی ۲۵ سال قرار دارند. این افراد عموما دارای تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم هستند و غالبا ساکن مناطق حاشیه نشین هستند. جنس بکار رفته در مبلمان شهری و اموال عمومی در این گونه رفتار ها موثر است و عمدتا جنس شیشه و چوب و مشتقات آنها در بروز این رفتار ها به شدت تاثیر دارند. علت عمده ی بروز این رفتار ها را می توان عوامل فردی خانوادگی و عوامل اقتصادی – اجتماعی دانست. براساس تحلیل چند متغیر می توان به رابطه ی معکوس مدیریت شهری و کیفیت محیط شهری با اینگونه ناهنجاری ها پی برد. به نحوی که می توان با مدیریت فرهنگی یکپارچه و کیفیت محیط وفضای شهری بالا میزان این رفتار ها را به شدت کاهش داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.