شناسایی رابطه بین مدیریت دانش با بهره وری مطالعه موردی: شهرداری های غرب استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی رابطه بین مدیریت دانش با بهره وری مطالعه موردی: شهرداری های غرب استان مازندران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی رابطه بین مدیریت دانش با بهره وری مطالعه موردی: شهرداری های غرب استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی رابطه بین مدیریت دانش با بهره وری مطالعه موردی: شهرداری های غرب استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی رابطه بین مدیریت دانش با بهره وری مطالعه موردی: شهرداری های غرب استان مازندران :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

رمز موفقیت سازمان ها در بهر ه وری و مدیریت دانش است . در هر دو آنها منابع انسانی نقش کلیدی ایفا می کنند .هدف اصلی تحقیق حاضر شناسایی رابطه بین مدیریت دانش با بهره وری است براین اساس تحقیق حاضر دارای یک هدف اصلی و چهار هدففرعی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر برابر با کلیه کارکنان شهرداری های غرب استان مازندران می باشد تعداد نمونه آماری براساس جدول مورگان برابربا ۹۶۱ نفر می باشد. و برای تجزیه و تحلیل داده های تحقیق از نرم افزار SPSS استفاده شده است برای تجزیه و تحلیل از آزمون های همبستگی، رگرسیون و فریدمن استفاده شده است. بر اساس نتایج حاصل از تحقیق می توان بیان داشتکه بین مدیریت دانش با بهره وری رابطه وجود دارد و همچنین بین بین مولفه های کسب دانش و ثبت دانش و انتقال دانش، ذخیره و کاربرد دانش با بهره وری رابطه معناداری وجود وجود دارد و براساس آزمون فریدمن اولویت مولفه های مدیریت دانش به شرح زیر می باشد انتقال دانش دارای رتبه یک، ذخیره دانش دارای رتبه دوم، ثبت دانش دارای رتبه سوم، کسب دانش رتبه چهارم، کاربرد دانش دارای رتبه پنجم می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.