ضرورت و اهمیت ارزیابی اثربخشی تبلیغات


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ضرورت و اهمیت ارزیابی اثربخشی تبلیغات دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ضرورت و اهمیت ارزیابی اثربخشی تبلیغات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ضرورت و اهمیت ارزیابی اثربخشی تبلیغات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ضرورت و اهمیت ارزیابی اثربخشی تبلیغات :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه سازمان ها برای رقابت در دنیای کسب و کار و فروش کالاها و خدمات خود، نیازمند فعالیت های بازاریابی هدفمند وکارا می باشند. از مباحثی که نقش بسیار مهمی در فرایند بازاریابی یک سازمان داشته و حجم بودجه ای بالایی را به خوداختصاص می دهد تبلیغات است. تبلیغات موجب تغییراتی در سطح دانش، نگرش و رفتار مخاطبان می گردد، لذا توجه بهارزیابی اثربخشی تبلیغات برای سازمان هایی که تبلیغات را لازمه تداوم حیات و رشد و توسعه می دانند یک ضرورت است. باسنجش اثر بخشی تبلیغات و بررسی همراستایی با اهداف سازمان و تاثیرات مورد انتظار آن می توان تغییراتی در ابعاد ، محتواو شیوه های آن ایجاد کرد تا تبلیغاتی مؤثر تر و مفید تر صورت گیرد. بر همین اساس در این مقاله ابتدا شرح مختصری برعناصر مؤثر در فرایند برنامه ریزی و تصمیم گیری در حوزه تبلیغات بیان می گردد و سپس به جایگاه و اهمیت سنجشاثربخشی تبلیغات، برخی جوانب و ابعاد تاثیرات آن و نیز اثر بخشی رسانه ها و اندازه گیری موفقیت پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.