تاثیر استراتژی متمایز سازی بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادرات فروش در صنایع غذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر استراتژی متمایز سازی بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادرات فروش در صنایع غذایی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر استراتژی متمایز سازی بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادرات فروش در صنایع غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر استراتژی متمایز سازی بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادرات فروش در صنایع غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر استراتژی متمایز سازی بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادرات فروش در صنایع غذایی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز اگر سازمان ها برای خود برنامه ریزی استراتژیک نداشته باشند بناچار از میدان رقابت بیرون خواهندرفت، لذا هر سازمان یا شرکتی نیازمند یک برنامه ریزی استراتژیک می باشد. یکی از روش های برنامه ریزی استراتژیک بوسیلهمایکل پورتر ابداع شد. پورتر سه راهبرد عمومی پیشنهاد متمایز سازی، کاهش هزینه ها و تمرکز را ارائه می دهد. پژوهشحاضر درصدد است تا تاثیر استراتژی متمایزسازی بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادراتی فروش در صنایع غذایی را بررسیکند. نتایج نشان داد استراتژی متمایزسازی در سطح ۰/۰۱ معنی دار است و با افزایش استراتژی متمایزسازی میزان عملکرد صادرات افزایش پیدا خواهد کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.