بررسی میزان توجه به شاخص های امنیت فرهنگی در برنامه درسی علوم اجتماعی دوره اول متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی میزان توجه به شاخص های امنیت فرهنگی در برنامه درسی علوم اجتماعی دوره اول متوسطه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی میزان توجه به شاخص های امنیت فرهنگی در برنامه درسی علوم اجتماعی دوره اول متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان توجه به شاخص های امنیت فرهنگی در برنامه درسی علوم اجتماعی دوره اول متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی میزان توجه به شاخص های امنیت فرهنگی در برنامه درسی علوم اجتماعی دوره اول متوسطه :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
هدف اصلی این تحقیق بررسی میزان توجه به شاخص های امنیت فرهنگی در برنامه درسی علوم اجتماعی دوره اول متوسطه است. این تحقیق کاربردی و توصیفی است. جامعه آماری کتب درسی دوره اول متوسطه کشور است که از این جامعه، کتب درسی تعلیمات اجتماعی پایه هفتم ، هشتم و نهم برای مطالعه انتخاب شدند. از نمونه گیری هدفمند استفاده شد. ابزار گردآوری داده ها سیاهه های تحلیل محتوا بود که براساس مطالعات نظری مرحله اول تنظیم شده بود. برای بررسی روایی محتوایی و صوری، سیاهه ها در اختیار ۱۰ تن از استادان علوم تربیتی قرار گرفت و مورد تایید قرار گرفت. به منظور تحلیل داده های حاصل از سیاهه های تحلیل کتب درسی از روش تحلیل محتوا استفاده شد. یافته های حاصل از تحقیق نشان داد که در سه پایه دوره متوسطه اول ۴۱/۶۷ درصد از جملات مرتبط با امنیت فرهنگ دوره اول متوسطه بود همچنین در پایه اول ،دومو سوم دوره متوسط اول به ترتیب ۳۶/۲۴،۴۸/۸۸و۵۸/۲۰ درصد به امنیت فرهنگی در کتاب درسی علوم اجتماعی توجه شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.