مقایسه روشهای کنترل در پیشرانه الکتریکی اتوبوس های هیبریدی درون شهری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه روشهای کنترل در پیشرانه الکتریکی اتوبوس های هیبریدی درون شهری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه روشهای کنترل در پیشرانه الکتریکی اتوبوس های هیبریدی درون شهری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه روشهای کنترل در پیشرانه الکتریکی اتوبوس های هیبریدی درون شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه روشهای کنترل در پیشرانه الکتریکی اتوبوس های هیبریدی درون شهری :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
کنترل درایو الکتریکی سیستم پیشرانه از مسائل مهم و پیچیده اتوبوس های هیبریدی(HEB) درون شهری است. در HEB های درون شهری بدلیل تعدد توقف و استارت های پیدرپی در ایستگاه ها و همچنین وجود ترافیک در مسیر، روش کنترل درایو تاثیر مستقیم و بسیار زیادی بر میزان انرژی مصرف شده و بالطبع بر عملکرد کلی خودرو دارد. در این مقاله با مطالعه پیشرانه الکتریکی، استراتژیهای کنترلی رایج موتور الکتریکی مورد استفاده در پیشرانه اتوبوس هیبریدی (کنترل بر پایه شار ( FOC) و کنترل مستقیم گشتاور مقایسه شده اند. در انتها نیز با مقایسه نتایج شبیه سازی DTC دارای مزایای بیشتری نسبت به FOC میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.