تاثیرسطح انتظارات مشتری برخدمات بیمه ای مطالعه موردی مشتریان بیمه پاسارگاد تهران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرسطح انتظارات مشتری برخدمات بیمه ای مطالعه موردی مشتریان بیمه پاسارگاد تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرسطح انتظارات مشتری برخدمات بیمه ای مطالعه موردی مشتریان بیمه پاسارگاد تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرسطح انتظارات مشتری برخدمات بیمه ای مطالعه موردی مشتریان بیمه پاسارگاد تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرسطح انتظارات مشتری برخدمات بیمه ای مطالعه موردی مشتریان بیمه پاسارگاد تهران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر انتظارات مشتری برخدمات بیمه ای انجام گرفت تحقیق حاضر ازنظر هدفتحقیق کاربردی است جامعه اماری این تحقیق شامل مشتریان بیمه پاسارگادتهران می باشد نمونه اماری این تحقیق ۱۹۰نفر ازمشتریان میباشند که بافرمول کوکران حجم آن تعیین گردیدها ست روش نمونه گیری بصورت غیراحتمالی دردسترس می باشد یافته ها نشان داد که حرفه ای بودن تعامل مطلوب بین فردی اخلاق حرفه ای و گسترش خدمات رسانی برکیفیت خدمات بیمه ای تاثیر مثبت و معناداری دارد نتایج همچنین نشان داد که انتظارات مشتری برکیفیت خدمات بیمه ای تاثیر مثبت و معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.