بررسی تاثیربانکداری الکترونیکی بررضایت مشتری مطالعه موردی بانکهای خصوصی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیربانکداری الکترونیکی بررضایت مشتری مطالعه موردی بانکهای خصوصی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیربانکداری الکترونیکی بررضایت مشتری مطالعه موردی بانکهای خصوصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیربانکداری الکترونیکی بررضایت مشتری مطالعه موردی بانکهای خصوصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیربانکداری الکترونیکی بررضایت مشتری مطالعه موردی بانکهای خصوصی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضرباهدف بررسی ارتباط بین بانکداری الکترونیکب ا رضایت مندی مشتری دربین مشتریان بانکهای خصوصی شیراز صورت گرفته است جامعه اماری پژوهش شامل تعدادی ازمشتریان بانکهای خصوصی ۳شعبه درشیراز می باشد که درسال ۱۳۹۴ انجام شده است به منظور گرداوری داده های موردنیاز درباره افراد جامعه بااستفادها زروش نمونه گیری طبقه ای متناسب با حجم نمونه و بااستفاده ازفرمول کوکران حجم نمونه ۲۵۰ نفر تعیین شده است ابزار گرداوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته بود که ازطریق محاسبه الفای کرونباخ پایایی پرسشنامه ۹۱درصد به دست امد روش تحقیق کمی ازنوع توصیفی ـ پیمایشی می باشد برای تحلیل داده ها ازنرم افزار SPSS استفاده شده است نتیجه فرضیه اصلی نشان میدهد که بین اجرای بانکداری الکترونیک و میزان رضایت مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد بدنی معنی که هرچه شناخت مشتریان ازبانکداری الکترونیک درشعب بانکها افزایش می یابد میزان تمایل به استفاده ازخدمات الکترونیکی درکاربران افزایش می یابد عکس این قضیه نیز صادق است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.