ارزیابی عملکرد دانشگاه علمی کاربردی استان مازندران بر اساس الگوی تعالی سازمانیEFQM


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد دانشگاه علمی کاربردی استان مازندران بر اساس الگوی تعالی سازمانیEFQM دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد دانشگاه علمی کاربردی استان مازندران بر اساس الگوی تعالی سازمانیEFQM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد دانشگاه علمی کاربردی استان مازندران بر اساس الگوی تعالی سازمانیEFQM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد دانشگاه علمی کاربردی استان مازندران بر اساس الگوی تعالی سازمانیEFQM :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف ارزیابی عملکرد دانشگاه علمی کاربردی استان مازندران بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQMصورت گرفته است. تحقیق حاضر از نظرهدف تحقیق، کاربردی است. همچنین از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پایان نامه شاملکارکنان و مدرسان دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مازندران در سال ۱۳۹۴ می باشند. تعداد کل جامعه آماری ۵۵۰ نفر می باشد. برای تعیین حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شد. تعداد نمونه آماری برحسب جدول مورگان ۲۲۵ نفر می باشد. روش نمونه گیری ابتدا تصادفی طبقه ای و سپس تصادفی ساده است و عامل طبقه بندی درشعبه دانشگاه هر شهر می باشد. ابزاراصلی مورد استفاده در این تحقیق،پرسشنامه است. ، این پرسشنامه توسط بنیاداروپایی مدیریت کیفیت طراحی گردیده است تا سازمان ها بدین وسیله خود را با یک سازمان متعالی مورد ارزیابی و مقایسه قرار دهند. این پرسشنامه ۵۰ سوال دارد و هر یک از۵۰ سوال مطرح شده در پرسشنامه، از سهمی برابر در امتیازدهی نهایی برخوردارند. داده های تحقیق در دوسطح تحلیل گردید. درآمار توصیفی با استفاده از فراوانی، میانگین، واریانس و انحراف معیار به تبیین داده ها پرداخته می شود. در آمار استنباطی ابتدا با آزمون کولموگروف- اسمیرنوف وضعیت نرمال بوده داده های تحقیق مورد آزمون قرار می گیرد و سپس برای تعیین اینکه وضعیت موجود مولفه های تعالی سازمانی در دانشگاه علمی و کاربردی مطلوب است یا خیر، ازآزمونT تک نمونه ای استفاده می گردد. بررسی نتایج بدست آمده در سطح توصیفی اولویت شاخص ها را بدین صورت نشان می دهد که شاخص های رهبری، استراتژی، نتایج منابع انسانی و نتایج جامعه، منابع انسانی، شراکت، فرآیندها، نتایج حاصله از دانشجویان و نتایج کلیدی عملکرد به ترتیب در نمونه آماری دارای اولویت می باشند. نتایج تحلیل استنباطی در همه مولفه ها نشان داد که وضعیت همه مولفه ها با آزمون t بالاتر از حد متوسط برآورد شده است که می تواند مطلوب باشد ولی تا نقطه مطلوبی که مدل تعالی درنظر دارد فاصله وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.