عوامل موثر بر تمایل افراد به حضور در بازاریابی شبکه ای مراکز پیش دبستانی با توجه به نقش تعدیل کنندگی نگرش سنتی مدیران مراکز پیش دبستانی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر تمایل افراد به حضور در بازاریابی شبکه ای مراکز پیش دبستانی با توجه به نقش تعدیل کنندگی نگرش سنتی مدیران مراکز پیش دبستانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر تمایل افراد به حضور در بازاریابی شبکه ای مراکز پیش دبستانی با توجه به نقش تعدیل کنندگی نگرش سنتی مدیران مراکز پیش دبستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر تمایل افراد به حضور در بازاریابی شبکه ای مراکز پیش دبستانی با توجه به نقش تعدیل کنندگی نگرش سنتی مدیران مراکز پیش دبستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر تمایل افراد به حضور در بازاریابی شبکه ای مراکز پیش دبستانی با توجه به نقش تعدیل کنندگی نگرش سنتی مدیران مراکز پیش دبستانی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در جهان کنونی، دیگر نمیتوان نسبت به محیط بی تفاوت بود. در عرصه مدارس پیش دبستانی نیز به منظور ادامه حیات به مشتری و بهبود کیفیت خدمات نیازمندیم. یکی از راه های جذب مشتری که برگرفته از تبلیغات دهان به دهان است؛ بازاریابیشبکه است. در این پژوهش تاثیر عوامل کیفیت آموزش، درآمد و زمان بر روی تمایل افراد به حضور در بازاریابی شبکه ای سنجیده شده و با توجه به اهمیت حساس و مهمی که دوره پیش از دبستان دارد در این میان تاثیر متغیر نگرش سنتی مدیرانمراکز پیش دبستانی به عنوان متغیر تعدیل گر بررسی گردیده است به منظور گردآوری داده ها، سه مرکز پیش دبستانی شناساییگردید و در هر کدام، تعداد صد پرسشنامه توسط مراجعه کنندگان تکمیل گردید. پس از جمع آوری داده ها، نتایج به صورت ذیل بدست آمدند. روایی پرسشنامه به صورت آزمون صوری توسط اساتید فعال در عرصه بازاریابی و همچنین علوم تربیتی موردارزیابی قرار گرفت و به تایید رسید،که در نتیجه کیفیت آموزشی بیشترین تاثیر را دارا بود و زمان و درآمد نیز در اولویت های بعدی حضور داشتند. همچنین پس از اعمال نقش تعدیل کننده، تاثیر متغیرهای کیفیت آموزش و درآمد به شدت کاهش یافته و زمان نیز دارای رابطه معنی داری نبوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.