نقش خدمات الکترونیکی در جذب و حفظ مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی، شهرستان ارومیه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش خدمات الکترونیکی در جذب و حفظ مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی، شهرستان ارومیه) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش خدمات الکترونیکی در جذب و حفظ مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی، شهرستان ارومیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش خدمات الکترونیکی در جذب و حفظ مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی، شهرستان ارومیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش خدمات الکترونیکی در جذب و حفظ مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی، شهرستان ارومیه) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

نظرخواهی از مشتریان خدمات الکترونیکی بانک ملی جهت ارتقاء کیفیت خدمات رسانی و همچنین ارتقاء رضایتمندی آنان از ضروریات اساسی می باشد چرا که بانک های امروزی برای رقابت در محیط متلاطم امروز ناچار از توجه ویزه به کیفیت خدمات خود هستند. این امر ماندگاری بیشتر مشتریان، جذب مشتریان جدید و بهبود عملکرد مالی و سودآوری را به دنبال خواهد داشت. علیرغم اهمیت این موضوع تحقیقات اندکی در صنعت بانکداری در مورد نیازمندی های مشتریان و عناصر خدمت به صورت توامان انجام گرفته است، در این تحقیق کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رابطه آن با حفظ و جذب مشتریان بانک ملی مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر از نظر هدف از نوع کاربردی و از نظر ماهیت و روش از نوع توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مشتریان بانک ملی شهر ارومیه می باشد که از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده می کنند. تعداد آنها برابر ۳۴۷۵۰۲ می باشد. برای تعیین حجم نمونه به جهت ساده و معتبر بودن فرمول کوکران از فرمول یاد شده استفاده شد. بر اساس فرمول تعیین حجم نمونه کوکران و بادرنظر گرفتن موارد زیر حجم نمونه آماری این پژوهش به تعداد ۳۸۴ نفر است. برای انتخاب واحدهای مورد مطالعه از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد. ابزار گردآوری اطلاعات در این تحقیق پرسش نامه محقق ساخته می باشد. نتایج حاصل شده از پژوهش حاضر بدین شرح می باشد: بین مفید بودن خدمات بانکداری الکترونیکی و حفظ و جذب مشتریان رابطه معناداری وجود دارد. بین اطمینان به خدمات بانکداری الکترونیکی (اعتبار بانک ارائه دهنده خدمات) و حفظ و جذب مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.