فراتر از رضایت مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فراتر از رضایت مشتری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فراتر از رضایت مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فراتر از رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فراتر از رضایت مشتری :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
در دنیای رقابتی امروز، جلب رضایت مشتریان و حفظ مشتری، برای شرکت ها و سازمان ها اهمیت زیادی دارد. امروزه نقش مشتریان برای سازمان ها از حالت پیروی محض از تولید کننده، به هدایت سرمایه گذاران، تولید کنندگان و حتی محققان و نوآوران مبدل گشته است. به این ترتیب بسیاری از مفاهیم و تئوری های سازمان و مدیریت بر محور «مشتری مداری» و چگونگی کسب رضایت مشتریان ارائه شده اند. در دنیای امروز خریداران برای تصمیم گیری در فرایند خرید با سوالات بسیاری روبه رو هستند. در این محیط، سازمان ها و شرکت ها مجبور شده اند که برقراری ارتباط با مشتریان ووفادار نمودن آن ها را در اولویت های کار خود قرار دهند و برای دستیابی به موفقیت در یک بازار تکنولوژی محور، پیچیده و رقابتی به جست و جوی مواردی کلیدی برای وفادار ساختن مشتریان بپردازند. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش کتابخانه ای است و از ابزار مصاحبه (باخبرگان) نیز برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است. مقاله پیش رو از نوع مقالات علمی ترویجی می باشد. لذا به بیان مفاهیم مربوط به رضایت مشتری پرداخته و به این نتیجه دست یافته ایم که رضایت مشتری کلیدی برای دستیابی به وفاداری مشتری که فراتر از رضایت مشتری است، می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.