بررسی تأثیر تقویت زیر ساخت ها و مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر اساس سود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تأثیر تقویت زیر ساخت ها و مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر اساس سود دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیر تقویت زیر ساخت ها و مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر اساس سود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر تقویت زیر ساخت ها و مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر اساس سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تأثیر تقویت زیر ساخت ها و مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر اساس سود :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف این مطالعه بررسی تأثیر تقویت زیرساخت ها و مشتری مداری CRM بر عملکرد بر اساس سود مشتریان است که با استفاده از متغیرهای مشتری مداری و تقویت زیرساخت ها، به عنوان متغیرهای مستقل و مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان متغیر میانجی و رابطه مشتری بر اساس عملکرد و رابطه مشتری بر اساس سود به عنوان متغیر وابسته، مدل تحقیق شکل گرفته است. روش تحقیق حاضر از نظ هدف کاربردی بوده و برحسب روش، تحقیقی از نوع همبستگی است که با به کارگیری ابزار پرسشنامه و روش پیمایشی، داده های مورد نیاز جمع آوری شده است. جامعه آماری این پژوهش، مدیران و کارکنان شعب بانک ملت یزد می باشند و از روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده استفاده گردیده و تعداد ۱۱۴ نمونه قابل قبول جمع آوری گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS و LISREL 8.72 انجام شده و نتایج پژوهش نشان می دهد که متغیرهای مشتری مداری (۰/۵۴) و تقویت زیرساخت ها (۰/۳۹) به ترتیب بیشترین تأثیر را روی متغیر مدیریت ارتباط با مشتری داشته اند و تنها ۲۸% از تغییرات رابطه مشتری بر اساس عملکرد توسط متغیر مدیریت ارتباط با مشتری تبیین می شود. همچنین متغیر رابطه مشتری بر اساس عملکرد، بر روی متغیر رابطه مشتری بر اساس سود تأثیر داشته و بر متغیر مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر معنادار نداشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.