بررسی روشهای بکارگیری الگوریتم های آنالیز احساسات در شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روشهای بکارگیری الگوریتم های آنالیز احساسات در شبکه های اجتماعی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روشهای بکارگیری الگوریتم های آنالیز احساسات در شبکه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روشهای بکارگیری الگوریتم های آنالیز احساسات در شبکه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روشهای بکارگیری الگوریتم های آنالیز احساسات در شبکه های اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

با پیدایش وب ، مردم می توانستند عقاید خود را در مورد وب با توجه به فعالیت های روزانه و مقوله های جهانی، ساده تر بیان کنند و دراختیار دیگران قرار دهند. رشد تکاملی رسانه های اجتماعی هم تاثیر بسزایی در این فعالیت ها داشته است و یک برنامه ی شفاف را دراختیار ما قرار داده است تا نظرات خود را با جهانیان تقسیم کنیم. این واژه های الکترونیکی که (eWOM) بر روی وب نمایش دادهشدند در تجارت و صنایع خدماتی، بسیار متداول هستند و به مشتری ها قدرت به اشتراک گذاشتن اظهار نظراتشان را می دهند-یک دههو نیم گذشته، جوامع تحقیقاتی، مراکز آموزشی و صنایع خدماتی و عمومی با دقت بر روی بررسی احساسات که به آن حفاری عقیدههم می گویند کار کردند تا حالت و نظرات عمومی را از آن استخراج و بررسی کنند.(Sentiment Analysis (SA) و Opinion Mining (OM یک زمینه تحقیقاتی است که نظرات، احساسات، ارزیابی ها، رفتارها وگرایش ها و عواطف نوشته شده با یک زبان نوشتاری را آنالیز می کند. به عبارتی این تحقیقات از حیطه تحقیقات کامپیوتری فراتر رفتهو به دلیل اهمیت آن در اجتماع و کسب و کار وارد مباحث علوم مدیریتی و علوم اجتماعی می شود. افرایش اهمیت Sentiment analysis با رشد رسانه های اجتماعی مانند نظرسنجی ها، forum discussions ها، وبلاگ ها، توئیتر و شبکه های اجتماعی همزمانشده است. سیستم های Sentiment analysis تقریبا در همه زمینه های تجاری و اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند، در این مقالهسعی شده یکی از زمینه های تحقیقاتی پردازش زبان طبیعی را که در متن کاوی و داده کاوی هم به طور گسترده مورد بررسی قرارمی گیرد به نام تحلیل گر احساس یا علایق را معرفی کنیم و روش های کار آن را همراه با کاربردها و الگوریتم های آن در شبکه هایاجتماعی را به اختصار شرح دهیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.