بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ترجیح خریداران بیمه عمر و سرمایه گذاری


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ترجیح خریداران بیمه عمر و سرمایه گذاری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ترجیح خریداران بیمه عمر و سرمایه گذاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ترجیح خریداران بیمه عمر و سرمایه گذاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ترجیح خریداران بیمه عمر و سرمایه گذاری :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ترجیح خریداران بیمه عمر و سرمایه گذاری می باشد. روش مورداستفاده در تحقیق حاضر، توصیفی، پیمایشی ، جامعه آماری شامل، مشتریان بیمه عمر و سرمایه گذاری شهر رشت بوده که با استفادهاز نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس ۳۵۷ نفرانتخاب و داده ها ابزار پرسشنامه ای با طیف لیکرت ۵ گزینه ای جمع آوری گردید.سپس داده های جمع آوری شده با استفاده از با استفاده از نرم افزار spss جزیه و تحلیل شد. نتایج این تحقیق نشان می دهد بینویژگی شخصیت، صمیمیت، استحکام، خبرگی،هیجان و صلاحیت با ترجیح خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.