بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ترجیح خریداران بیمه عمر و سرمایه گذاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ترجیح خریداران بیمه عمر و سرمایه گذاری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ترجیح خریداران بیمه عمر و سرمایه گذاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ترجیح خریداران بیمه عمر و سرمایه گذاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ترجیح خریداران بیمه عمر و سرمایه گذاری :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ترجیح خریداران بیمه عمر و سرمایه گذاری می باشد. روش مورداستفاده در تحقیق حاضر، توصیفی، پیمایشی ، جامعه آماری شامل، مشتریان بیمه عمر و سرمایه گذاری شهر رشت بوده که با استفادهاز نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس ۳۵۷ نفرانتخاب و داده ها ابزار پرسشنامه ای با طیف لیکرت ۵ گزینه ای جمع آوری گردید.سپس داده های جمع آوری شده با استفاده از با استفاده از نرم افزار spss جزیه و تحلیل شد. نتایج این تحقیق نشان می دهد بینویژگی شخصیت، صمیمیت، استحکام، خبرگی،هیجان و صلاحیت با ترجیح خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری رابطه وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.