شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک صادرات خرم آباد


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک صادرات خرم آباد دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک صادرات خرم آباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک صادرات خرم آباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک صادرات خرم آباد :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در پی اهمیت مشتریان و رضایت آنان در صنعت بانکداری این تحقیق با هدف شناسایی و رتبه بندی معیارهای موثر بر رضایت مشتریان انجام شده است. در این تحقیق پس از شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان، مدلی جهت سنجش رضایت مشتریان ارائه شده است. پژوهش از نوع توصیفی-پیمایشی است و جامعه آماری این تحقیق شامل کارمندان و مشتریان بانک صادرات خرم آباد می باشد. جهت تایید مدل و معیارها ۲۵ پرسشنامه بین ۲۵ خبره توزیع شد و ۲۰ پرسشنامه جمع آوری شد. برای تایید روایی از فرمول لاوشه استفاد شد و پایایی مدل نیز به وسیله نرم افزار SPSS عددی بزرگتر از ۰.۷۵ بدست آمد که نشان پایایی مطلوب است. سپس عوامل شناسایی شده توسط نرم افزار Super Decision اولویت بندی گردید. .و نتایج حاصله بدین شرح است: در بین معیارهای اصلی، معیارهای «مدیریت ارتباط با مشتری»، «کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک»، «کیفیت خدمات کارکنان» و «تصویر ذهنی» به ترتیب از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.و در بین زیر معیارها کیفیت دستگاه خودپرداز از اهمیت بیشتر نسبت به سایر زیر معیارها برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.