تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی: شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی: شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی: شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی: شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی: شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه مهمترین دغدغه اکثر سازمان ها، تدوین و پیاده سازی استراتژی هایی است که موفقیت و بقای آن ها را در شرایط متحول و پیچیده محیطی تضمین نماید. شرکت های فولاد با توجه به شرایط محیطی و قابلیت های کنونی و اینده خود باید استراتژی هایی را انتخاب نمایند که به بقای آن ها در عرصه رقابتی کمک کند. شرکت فولاد کاوه تیکمه داش که یک شرکت نسبتا کوچک در صنعت فولاد می باشد در شهرستان بستان آباد واقع شده است. این شرکت برای ماندگاری در سیستم و افزایش سهم بازار باید به تدوین استراتژی بپردازد. در این پژوهش برای تدوین استراتژی این شرکت از روش چارچوب جامع تدوین استراتژی استفاده شده است. در مرحله شروع بیانیه ماموریت شرکت فولاد کاوه تیکمه داش تعیین گردیده است، در مرحله ورودی ماتریس ارزیابی عوامل خارجی(EFE) و ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE) به کار برده شده است سپس با اطلاعات بدست آمده از مرحله ورودی در مرحله مقایسه ماتریس SWOT و ماتریس داخلی، خارجی IE را تشکیل دادیم سپس در مرحله تصمیم گیری با استفاده از ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM) استراتژی های مختلف شناسایی شده در مرحله قبل را ارزیابی کرده و بهترین استراتژی را انتخاب کردیم. و نتایج نشان داد که « استراتژی رسوخ در بازار از طریق توسعه ظرفیت بازار و محصول » از میان استراتژی های سه گانه تهاجمی بیشترین جذابیت را برای مدیران این شرکت صنعتی دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.