برنامه بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری پزشکی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامه بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری پزشکی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری پزشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری پزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامه بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری پزشکی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

صنعت گردشگری یکی از صنایع پر درآمد دنیاست که ده ها صنعت را درگیر خود کرده و میلیاردها دلار درآمد برای برخی کشورها به همراه دارد . گردشگری پزشکی و کسب و کارهای مربوط به آن به عنوان یکی از پر سود ترین بخش های مربوط به میزبانی در بسیاری از کشورهای مقصد به ویژه در کشورهای در حال توسعه در نظر گرفته می شود . و بازار آن به سرعت در حال رشد است و رقابت در بازار بین المللی گردشگری پزشکی در حال تشدید است . ایران جزء کشورهایی است که از مزیت های بسیاری در این زمینه برخوردار است اما آنچنان که باید این مزایا را مورد توجه قرار نداده است . از طرفی خدمات گردشگری پزشکی به شدت وابسته به نوع ارائه و توصیف آنها می باشد. بنابراین ابزارهای ایجاد ارتباط و یا انتقال اطلاعات برای بازاریابی جهانی و الکترونیکی در صنعت گردشگری پزشکی ضروری است. در این راستا هدف این پژوهش این است تا با تدوین برنامه بازاریابی الکترونیک از طریق یک متدولوژی جامع برای برنامه ریزی ، نمایش دادن و تجزیه و تحلیل راهکارهای بازاریابی الکترونیک برای مدیران مراکز درمانی در بازار گردشگری پزشکی که علاقه مند به استفاده از این تکنولوژی ها هستند امکان ارائه محصولات و خدمات به بازار را فراهم کند . با توجه به مدل مفهومی تحقیق ، برنامه بازاریابی الکترونیک شامل شش مرحله تجزیه و تحلیل موقعیت ، اهداف ، استراتژی ها ، تاکتیک ها ، اقدامات و کنترل می باشد که در این پژوهش فقط مرحله اول یعنی تجزیه و تحلیل موقعیت وتاثیر آن براهداف بازاریابی الکترونیک بررسی می شود . نتایج بررسی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی.ال.اس نشان می دهد که تجزیه و تحلیل موقعیت مراکز درمانی منتخب در بازار گردشگری پزشکی بر اهداف بازاریابی الکترونیک آنها تاثیر مثبت دارد . همچنین ابعاد تجزیه و تحلیل موقعیت شامل : عوامل SLEPT ، فرصت ها و تهدیدها ، تقاضا ، تحقیقات کیفی مشتری ، رقبا ، واسطه و حسابرسی بازاریابی داخلی نیز بر اهداف بازاریابی الکترونیک آنها تاثیر مثبت دارند . و بین میانگین فرصت ها و تهدیدها ، تقاضا ، تحقیقات کیفی مشتری ، رقبا ، واسطه و حسابرسی بازاریابی داخلی در وضعیت موجود و مطلوب تفاوت معنادار وجود ندارد و تنها بین میانگین متغیر عوامل SLEPT در وضعیت موجود و مطلوب تفاوت معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.