بررسی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در کلیه سازمان ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در کلیه سازمان ها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در کلیه سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در کلیه سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در کلیه سازمان ها :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز، سازمان ها باید از چنان انعطاف پذیری و پویایی برخوردار باشند تا بتوانند در حداقل زمان ممکن نیازهای جدید به وجود آمده در بازار را برآورده نمایند . سازمان ها باید بتوانند رفتار مشتریان را مطالعه کرده و با تأمین کنندگان خود ارتباط کاری مناسب برقرار نمایند. همچنین لازم است واحدهای مختلف درون یک سازمان به طور کامل و یکپارچه و سازگار با یکدیگر به فعالیت های صنعتی و خدماتی خود بپردازند تا برآیند فعالیت های آنها موفقیت سازمان را در برداشته باشد. بدیهی است نقش سیستم های اطلاعاتی جامع و کامل که بتواند یکپارچگی را بین بخش های درون سازمان و عوامل برون سازمانی برقرار نمایند، بسیار حیاتی می باشند. این پژوهش درصدد بررسی تأثیر استفاده سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی بر فرایندکاری سازمان می باشد که پس از شناسایی این عوامل سعی میشود پیشنهاداتی مناسب جهت قابلیت استفاده سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در سازمان ها دهد. این پژوهش دارای ۱۵فرضیه می باشد. این مقاله از نظر روش تحقیق در زمره تحقیقات توصیفی – همبستگی از شاخه میدانی و از لحاظ ماهیت ، کاربردی می باشد. جامعه آماری مورد مطالعه در این مقاله به چهارگروه: کاربران سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی، کاربران اصلی، پیمانکار و کارشناسان سیستم ها تشکیل می شوند . در این پژوهش پس از تجزیه و تحلیل داده ها از طریق فرموال آلفای کرونباخ و با کمک نرم افزار SPSS19 مشخص شد که بین مدیریت تغییر، رضایتمندی، اثربخشی، ساختار، سازگاری، آموزش ، سهولت ، زبان، پیشگیری و خطایابی ، راهبردی ، بازخورد، ثبات و همسانی ، کنترل و تنظیمات و بومی سازی و دستورالعمل های کاری با سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) رابطه معنا داری وجود دارد ، یعنی استفاده از سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) بر فرایند کاری سازمان ها مؤثر بوده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.