بررسی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان در شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان در شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان در شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان در شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان در شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

توجه به مشتریان و خواسته های آن ها یک امر حیاتی در بازار کسب و کار رقابتی است. مدیریت ارتباط با مشتری و مسئلهر رویگردانی مشتریان یکی از الزامات مدیریتی است که لازم است سازمان ها به آن توجه کنند. در این پژوهش ما به مسئله رویگردانی مشتریان و عوامل موثر بر رویگردانی آن ها در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی می پردازیم. بدین منظور عوامل موثر بر رویگردانی از طریق آزمون فرض، مورد آزمون و تست قرار می گیرد. نتایج حاکی از این است که عواملی چون قیمت گذاری و تعرفه، کیفیت خدمات، تبلیغات، سهولت پرداخت، سرعت اینترنت و مدت زمان نصت و راه اندازی بر رویگردانی مشتریان از شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی تاثیر گذار هستند و لازم است که برای بهبود این عوامل برنامه ریزی شود تا مانع از ریزش مشتریان شود و تمایل به دیگر رقبا در آن ها ایجاد نشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.