بررسی رابطه ی مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل کانو با مولفه های ساختار سازمانی در شرکتهای تولیدی – خدماتی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ی مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل کانو با مولفه های ساختار سازمانی در شرکتهای تولیدی – خدماتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل کانو با مولفه های ساختار سازمانی در شرکتهای تولیدی – خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل کانو با مولفه های ساختار سازمانی در شرکتهای تولیدی – خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل کانو با مولفه های ساختار سازمانی در شرکتهای تولیدی – خدماتی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

تدوین و استقرار یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کارآمد، جزو ضروریات سازمانهای امروزی محسوب می گردد که در فرآیند پیاده سازی عوامل موثر گوناگونی دخیل می باشند که یکی از آنها عوامل ساختاری می باشد؛ چرا که در عصر حاضر کارکنان در شرایطی فعالیتهای کاری را انجام می دهند که مهمترین ویژگی آنان عدم اطمینان، پیچیدگی، جهانی سازی و تغییرات فزاینده تکنولوژیکی در سازمانها می باشد. موفقیت سازمانی با این شرایط مستلزم تغییر در فعالیتهای سازمانی و به ویژه تغییر در ساختار سازمانی می باشد. بنابراین هدف از این پژوهش بررسی رابطه ی مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل کانو با مولفه های ساختار سازمانی(پیچیدگی، رسمیت و تمرکز) در شرکتهای تولیدی – خدماتی در سطح شهر ارومیه می باشد. با توجه به نرمال نبودن داده های بدست آمده از مدیران و کارکنان شرکتهای تولیدی – خدماتی و استفاده از روشهای پارامتری و ضریب همبستگی اسپیرمن به آزمون فرضیات پرداختیم که نتایج حاکی از تایید رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مولفه های ساختار سازمانی داشت. در نهایت با توجه به اینکه مدیریت موثر ارتباط با مشتریان، فرآیندهای کسب و کار را یکپارچه کرده و از آن حمایت می کند، طراحی و تدوین ساختار جامع و یکپارچه برای انجام برنامه ریزی ها و تحلیل های تخصصی، همگام با اجرای پروژه ی مدیریت ارتباط با مشتری اجتناب ناپذیر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.