بررسی استراتژیهای مؤثر بر توسعه صادرات محصولات فولادی براساس قابلیتهای سازمانیو ماتریس محصول – بازار انسف(مطالعه موردی شرکت ذوبآهن اصفهان)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی استراتژیهای مؤثر بر توسعه صادرات محصولات فولادی براساس قابلیتهای سازمانیو ماتریس محصول – بازار انسف(مطالعه موردی شرکت ذوبآهن اصفهان) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی استراتژیهای مؤثر بر توسعه صادرات محصولات فولادی براساس قابلیتهای سازمانیو ماتریس محصول – بازار انسف(مطالعه موردی شرکت ذوبآهن اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی استراتژیهای مؤثر بر توسعه صادرات محصولات فولادی براساس قابلیتهای سازمانیو ماتریس محصول – بازار انسف(مطالعه موردی شرکت ذوبآهن اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی استراتژیهای مؤثر بر توسعه صادرات محصولات فولادی براساس قابلیتهای سازمانیو ماتریس محصول – بازار انسف(مطالعه موردی شرکت ذوبآهن اصفهان) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

شناسایی عوامل و روشهای مؤثر در توسعه صادرات، علاوه بر تقویت مزیتهای رقابتی شرکتهای داخلی و رشد اقتصادیکشور، موجب شناخت و کاهش چالشهای پیش رو برای تصمیمات استراتژیک آتی نیز میباشد. با توجه به اهمیت موضوعصادرات محصولات غیرنفتی و جایگاه مناسب کشور از نظر تولید محصولات فولادی در منطقه، پژوهش حاضر به بررسیاستراتژیهای توسعه صادرات محصولات فولادی ذوبآهن اصفهان بر اساس ماتریس محصول- بازار انسف میپردازد. در اینپژوهش برای دستیابی به استراتژی بهینه در توسعه صادرات محصولات فولادی، قابلیتهای سازمانی تأثیرگذار بر صادراتشناسایی و پس از بررسی تأثیرپذیری استراتژیهای رقابتی ماتریس محصول- بازار انسف از این قابلیتها، استراتژیهایبهینه بر اساس اهمیت، رتبهبندی میگردند. جهت جمعآوری اطلاعات از پرسشنامهای با طیف لیکرت پنجدرجهای واستفاده (MADM) بهمنظور تعیین اهمیت معیارها و گزینههای مدل پژوهش از تکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصهشده است. نتایج پژوهش میتواند شکافها و فرصتهای لازم را جهت تحقق هر چه بهتر افقهای پیش روی سازمانی وتدوین اهداف و چشم اندازهای روشنتر مشخص نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.