اولویت بندی عوامل موثر تجارت الکترونیک بر فروش صنایع دستی زندانیان با رویکردFMCDM


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل موثر تجارت الکترونیک بر فروش صنایع دستی زندانیان با رویکردFMCDM دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر تجارت الکترونیک بر فروش صنایع دستی زندانیان با رویکردFMCDM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر تجارت الکترونیک بر فروش صنایع دستی زندانیان با رویکردFMCDM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر تجارت الکترونیک بر فروش صنایع دستی زندانیان با رویکردFMCDM :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر تجارت الکترونیک بر فروش صنایع دستی زندانیان با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی با روش توصیفی پیمایشی انجام گرفته است. در این تحقیق، پس از بررسی مبانی نظری و مرور مطالعات پیشین، چارچوب نظری طراحی شد. سپس با استفاده از اطلاعات گردآوری شده و نظرسنجی از خبرگان، پرسشنامه ای حاوی ۴۳ سؤال تدوین گردید که طی ۴ مرحله غربال گری، با استفاده از دلفی فازی در نهایت ۲۴ شاخص استخراج گردید. جهت بررسی روابط درونی بین عوامل از روش دیمتل فازی و برای وزن دهی عوامل و زیرعوامل از تجزیه و تحلیل شبکه ای فازی استفاده شد. یافته ها نشان دادند که مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر فروش صنایع دستی زندانیان به-ترتیب عبارتند از: عامل حمایتی، عامل بازرگانی، عامل مالی، عامل خدمات بازاریابی، عامل تکنولوژی، عامل زیرساخت و عامل منابع انسانی.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.