عوامل مؤثر بر جذب بازنشستگان به بازاریابی شبکه ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
عوامل مؤثر بر جذب بازنشستگان به بازاریابی شبکه ای دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد عوامل مؤثر بر جذب بازنشستگان به بازاریابی شبکه ای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل مؤثر بر جذب بازنشستگان به بازاریابی شبکه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن عوامل مؤثر بر جذب بازنشستگان به بازاریابی شبکه ای :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
بازاریابی شبکه ای از روش های نوین بازاریابی در کشور ماست و با توجه به شیوه درآمدزایی ساده ای که دارد، می تواند به عنوان درآمدی کمکی برای افراد بازنشسته به کار آید. این سبک از بازاریابی به دنبال فروش مستقیم و وفاداری مشتری است و این گونه به جای آنکه بهواسطه ها پول بپردازد، پورسانت هایی را بر اساس میزان خود مشتریان، به آن ها پرداخت می نماید. در این پژوهش از روش پیمایشی استفاده شده است. از بین افراد بازنشسته، ۸۹۱ نفر به صورت تصادفی و بر اساس فرمول کوکران به عنوان نمونه پژوهش انتخاب گردیدند و با تکمیل پرسشنامه محقق ساخته به انجام آن کمک نمودند. نتایج تحقیق نشان داد که تصویر خوب شرکت، کیفیت کالا، فرهنگ شرکت و زمان و مکان منعطف کار، تأثیر معنی داری بر جذب بازنشستگان به بازاریابی شبکه ای دارد و در این میان، تصویر خوب شرکت، بیشترین همبستگی را از خود نشان می دهد. با توجه به یافته هامی توان به این نتیجه رسید که بازاریابی شبکه ای می تواند گزینه جذابی برای بازنشستگان باشد که در صورت جذب آنان، سبب منفعتشرکت های بازاریابی شبکه ای خواهد شد. با توجه به اینکه تصویر شرکت و کیفیت کالا برای این قشر از افراد جامعه در اولویت بالایی قرار دارد، بهتر است شرکت ها به تقویت این فاکتورهای اساسی پرداخته و نیز از خدشه دار کردن اعتماد بازنشستگان، به شدت بپرهیزند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.