سنجش کیفیت خدمات الکترونیک و رابطه آن بارضایت مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش کیفیت خدمات الکترونیک و رابطه آن بارضایت مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش کیفیت خدمات الکترونیک و رابطه آن بارضایت مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش کیفیت خدمات الکترونیک و رابطه آن بارضایت مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش کیفیت خدمات الکترونیک و رابطه آن بارضایت مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف سنجش کیفیت خدمات الکترونیک و رابطه آن بارضایت مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز انجام شده است پژوهش از نظر هدف کاربردی و بر حسب ماهیت تحقیق توصیفی ، همبستگی بود اطلاعات مورد نیاز برای تنظیم چارچوب نظری و ادبیات موضوعی و پیشینه تحقیق از منابع علمی شامل مقالات،کتب مرجع و از پرسشنامه استاندارد در این زمینه استفاده شده است بهمنظور گردآوری دادهها دو پرسشنامه استاندارد روی تعداد ۴۸۳ نفر از مشتریان که به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شده بود به اجراء گذاشته شد داده ها با استفاده از آزمون تی تک متغیره و ضریب همبستگی پیرسون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند نتایج نشان دادکیفیت خدمات الکترونیک از نظر مشتریان بانک سینا شهر اهواز ۳/۷۷ ارزیابی گردید همچنین میان کیفیت خدمات از بعد قابلیت کیفیت خدمات از بعد کیفیت اطلاعات و کیفیت خدمات از بعد تعامل خدمات با رضایت مشتریان دارای همبستگی متبت و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.