رابطه بین مدیریت زنجیره تامین سبز مشتری محور و عملکرد سازمان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین مدیریت زنجیره تامین سبز مشتری محور و عملکرد سازمان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین مدیریت زنجیره تامین سبز مشتری محور و عملکرد سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین مدیریت زنجیره تامین سبز مشتری محور و عملکرد سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین مدیریت زنجیره تامین سبز مشتری محور و عملکرد سازمان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

زنجیره تأمین سبز در شرکت های صنعتی از طریق ایجاد مطلوبیت و رضایت مندی از منظر زیست محیطی در سراسر زنجیره تأمین می کوشد تا از لجستیک سبز و بهبود عملکرد محیطی خود در کل زنجیره تأمین به عنوان یک سلاح استراتژیک جهت کسب مزیترقابتی پایدار سود ببرند و اهداف خود را براساس سه موضوع مهم: طراحی سبز)محصول(، تولید سبز)فرایند( و بازیافت محصول، پایه گذاری نمایند . این مقاله برای یکپارچگی مدیریت محیط زیست و مدیریت زنجیره تأمین در چرخه عمر محصول به وسیله تسهیم اطلاعات و هماهنگی و همکاری تمام اعضای زنجیره تأمین با هدف بررسی رابطه بین مدیریت زنجیره تامین سبز مشتری محور و عملکرد سازمان در شرکت های صنایع فلزی شهرک صنعتی کاوه صورت گرفته است . این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ روش گردآوری دادهها توصیفی و از نوع همبستگی، جامعه آماری تحقیق؛کلیه مدیران عالی و مدیران و کارشناسان دخیل در امور بازاریابی و صادرات شاغل در صنایع فلزی شهرک صنعتی کاوه می باشد. روش جمعآوری دادهها با سوالات پرسشنامه مدیریت زنجیره تأمین سبزمشتری محور و عملکرد سازمان انجام گرفته است. پایایی پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ در مورد پرسشنامه مربوطه بهدستآمده است. تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از اجرای پرسشنامهها از طریق نرمافزار SPSS در دو بخش توصیفی و استنباطی انجام پذیرفته است. نتایج پژوهش حاکی از وجود ارتباط مثبت و معنیدار در سطح اطمینان ۵۹ درصد میان دو سازهی مدیریت زنجیره تامینسبز مشتری محور با عملکرد سازمانی و همچنین ارتباط میان تمامی ابعاد مدیریت زنجیره تامین سبز مشتری محور )عوامل مدیریتی،عوامل مالی و هزینه ای، عوامل محیطی)سبز( و عوامل انعطاف پذیری( با عملکرد سازمانی شرکت های صنایع فلزی شهرک صنعتی کاوه دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.