توسعه الگوی مفهومی کارآفرینی استراتژیک و تاثیر آن بر مزیت رقابتی سازمان ها


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه الگوی مفهومی کارآفرینی استراتژیک و تاثیر آن بر مزیت رقابتی سازمان ها دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه الگوی مفهومی کارآفرینی استراتژیک و تاثیر آن بر مزیت رقابتی سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه الگوی مفهومی کارآفرینی استراتژیک و تاثیر آن بر مزیت رقابتی سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه الگوی مفهومی کارآفرینی استراتژیک و تاثیر آن بر مزیت رقابتی سازمان ها :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در محیط پویا و رقابتی کنونی، اقدامات کارآفرینانه و به دنبال آن خلاقیت و نوآوری برای ادامه حیات سازمان ها بسیاربا اهمیت و ضروری می باشد. در چنین محیطی حفظ و ارتقای مزیت رقابتی یکی از اهداف اصلی سازمان ها می باشد وضعف در آن می تواند یکی از دلایل اصلی شکست سازمان ها قلمداد گردد. از طرف دیگر، مدیریت استراتژیک یکی از مهم ترین اقدامات مدیریتی است که منجر به تسهیل رفتار کارآفرینانه می گردد. لذا نداشتن دیدگاه استراتژیک درفعالیت های کارآفرینانه موجب وارد آمدن صدمات جبران ناپذیری به کارآفرینان و فعالیت های کارآفرینانه می گردد. هدف از پژوهش حاضر، توسعه الگوی کارآفرینی استراتژیک و بررسی تاثیر آن بر مزیت رقابتی سازمان ها می باشد. در این راستا پس از تشریح مبانی نظری موضوع با استفاده از روش مطالعات کتابخانه ای، الگوی مفهومی پژوهش ارائهگردیده است. نتایج این پژوهش حاکی از آن است که منابع وقابلیت ها، پایش محیطی، شبکه ها و ائتلاف ها، هماهنگ سازی منابع و کشف و بهره برداری از فرصت ها از ابعاد اصلی مفهوم کارآفرینی استراتژیک می باشد. ضمن آنکه کارآفرینی استراتژیک موجب ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها می گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.