بررسی تأثیر کیفیت خدمات، رضایتمندی رابطه، بر وفاداری مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تأثیر کیفیت خدمات، رضایتمندی رابطه، بر وفاداری مشتری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیر کیفیت خدمات، رضایتمندی رابطه، بر وفاداری مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر کیفیت خدمات، رضایتمندی رابطه، بر وفاداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تأثیر کیفیت خدمات، رضایتمندی رابطه، بر وفاداری مشتری :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
در دنیای رقابتی امروز، مشتریان در کانون اصلی توجه شرکتها قرار دارند و وفاداری آنان عامل اصلی کسب مزیت رقابتی سازمان ها است. در نتیجه حفظ مشتریان موجب شده تا شرکتها بتدریج به سمت ایجاد، حفظ و ارتقای رابطه با مشتریان گام بردارند و بر اساس یافته های پزوهشگران، هدف از تحقیق بررسی تأثیر کیفیت خدمات )محصول(، رضایتمندی از رابطه ی مشتری بر وفاداری در یک الگوی منسجم وبررسی تجربی مبنای نظری آن است. کیفیت عامل مهمی در میزان رضایت مشتری است و اشراف بر این موضوع باعث شده که مدیران بازاریاب تصمیمات پیچیده ای را اتخاذ کنند و امروزه بازارها نیز شکل پیچیده تری رابه خود گرفته اند. یافته های تحقیق حاکی از آن است که طبق استنباط های بعمل آمده از کیفیت خدمات برروی رضایتمندی از رابطه و به سطوح بالاتری زا وفاداری به شرکت یک اثر مثبت و معنی داری وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.