بازاریابی خدمات، و مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی خدمات، و مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی خدمات، و مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی خدمات، و مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی خدمات، و مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در عصر حاضر با توسعه تکنولوژی، همه روزه به نحوی بازاریابی با زندگی ما در ارتباط است و نقش کلیدی را در کسب و کار ایفا می کند. بازاریابی یک ابزار مدیریتی است که ضمن شناخت نیازهای مشتریان و ارایه محصول یا خدمت مناسب به آنها، در صدد پیشی گرفتن ازرقبای خویش است. دنیایب ازاریابی گسترده و پراکنده است، و امروزه در جستجوی راهها و اطلاعاتی می باشد تا از طریق آن مشتریانوفادار برای خود ایجاد کند. از این رو هر روز بر انواع روش های بازاریابی افزوده می شود. بازاریابی خدمات نیز، یکی از انواع بازاریابی است. همه ما هرروزه از خدمات بهره مند می شویم. خدمت، کار و عملی ناملموس است، که یک طرف به طرف دیگر عرضه می کند و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد. بازاریابی خدمات میکوشد تا با افزایش کیفیت خدمات ارائه شده و منفعت بیشتر به مشتری، سبب افزایش وفاداری مشتریان و سوداوری بالا برای سازمان شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.