مدیریت بازارهای نوین


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت بازارهای نوین دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت بازارهای نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت بازارهای نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت بازارهای نوین :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در این مقاله سعی شده با استفاده از مکانیزم معاملات در بازارهای مدرن سرمایه که امروزه بصورت الکترونیک می باشد الگوی مناسبی برای مدیریت بازارهای سرمایه یا همان بازارهای نوین ارایه شود وهمانطور که خواهیم گفت در این بازار یکی از مهمترین پارامترهای اساسی تغییر در قیمت ها، جو هیجانی در بازارمی باشد لذا دانش علمی در این مورد میتواند راهگشای مناسبی برای مدیران تجاری جهت کنترل میزان عرضه و تقاضا بوده تا از زیان بیشتر جلوگیری نمایند و یا به سود بیشتری دست یابند واز آنجا که انواع نظریههای علمی جهت تحلیل وبررسی این بازار وجود دارد لذا مدیران تجاری می توانند مسیر حرکت قیمت ها را پیش بینی نمایند. اما در این مقاله سعی نمودیم تا تعدادی از این نظریه های کاربردی (بازی ها، کاتاستروف، تجمع قیمت ها، آشوب) را بصورت مختصر شرح دهیم. هدف از این مقاله تنها تاکید بر لزوم آشنایی مدیران تجاری برای تسلط بیشتر بر جریان حاکم بر بازار است و یافتن الگوی مناسب برای مدیریت آن می باشد لذا برای این آگاهی و افزایش دانش مدیران تجاری، در این مقاله دوگام اساسی معرفی نمودیم که به شرح آنها خواهیم پرداخت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.