شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد کسب وکارهای کوچک در مراحل اولیه رشد مورد مطالعه: منتخب کسب وکارهای کوچک شهر اصفهان در صنعت معماری


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد کسب وکارهای کوچک در مراحل اولیه رشد مورد مطالعه: منتخب کسب وکارهای کوچک شهر اصفهان در صنعت معماری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد کسب وکارهای کوچک در مراحل اولیه رشد مورد مطالعه: منتخب کسب وکارهای کوچک شهر اصفهان در صنعت معماری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد کسب وکارهای کوچک در مراحل اولیه رشد مورد مطالعه: منتخب کسب وکارهای کوچک شهر اصفهان در صنعت معماری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد کسب وکارهای کوچک در مراحل اولیه رشد مورد مطالعه: منتخب کسب وکارهای کوچک شهر اصفهان در صنعت معماری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای کوچک از طریق برند سازی و مدیریت ارتباط با مشتری درشرکتها و کسب وکارهای کوچک شهر اصفهان صورت گرفته است. این تحقیق از جهت هدف کاربردی و از نظر شیوه جمع آوری داده هاتوصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل شرکتهای کوچک در صنف معماری، بوده است که حجم نمونه – ۱۰۶ شرکتکوچک محاسبه شده است. ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه ۳۲ سوالی محقق ساخته جهت سنجش متغیر های پژوهش بوده که روایی آن به دو روش محتوا و وسازه و پایایی پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ ۹۰ / ۰ محاسبه شده است تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS و PLS و به روش معادلات ساختاری انجام شده است. نتایج پژوهش نشان داد که متغیرهای نیروی انسانی ماهر، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری و نوآوری بر موفقیت کسب و کارهای کوچک موثر و متغیرهای نقدینگی، حمایت موسسات مالی، برنامه ریزی استراتژیک بر موفقیت کسب وکارهای کوچک بی تاثیر بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.