شناسایی ابعاد مؤثر در موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه (امور شعب منطقه شرق تهران)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی ابعاد مؤثر در موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه (امور شعب منطقه شرق تهران) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی ابعاد مؤثر در موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه (امور شعب منطقه شرق تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی ابعاد مؤثر در موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه (امور شعب منطقه شرق تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی ابعاد مؤثر در موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه (امور شعب منطقه شرق تهران) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

بانکها با شناخت عوامل کلیدی موفقیت درCRMو درک آن میتوانند مدیریت ارتباط با مشتری را هر چه موفق تر پیاده سازی کنند. در این پژوهش محقق میکوشد تا با شناسایی عوامل اثرگذار در موفقیت طراحی و استقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتری مسیر راهمناسبی برای مدیران بانک سپه در این خصوص را طراحی نماید. هدف، ارائه پیشنهاد مؤثر به مدیریت ارشد بانک جهت استقرار مدیریتارتباط با مشتری بوده که باعث افزایش وفاداری مشتریان این بانک میگردد. پژوهش حاضر از نظر هدف کابردی، و از لحاظ روش دردسته پژوهشهای توصیفی-پیمایشی قرار میگیرد. جامعه آماری تحقیق حاضر مدیران و معاونان شعب شرق تهران بانک سپه میباشند که تعداد آنها بالغ بر ۱۱۱ نفر بوده است. باتوجه به محدود بودن و امکان برقراری ارتباط آسان با شعب، پرسشنامه بین ت مام اعضای جامعه آماری توزیع گردیده است. برای آزمون فرضیهها، از آزمونهای فرض آماریt-testو برای رتبهبندی آنها نیز از آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج پژوهش بوضوح اشاره به صحت و تایید هر هفت فرضیه انتخابی دارد که سه فرضیه ی اول عوامل مرتبط با طراحی،شناخت وضع موجود، کیفیت فرایندها و برنامههای تدوینشده و تدوین جدول زمانی دقیق برای اجرا، و چهار فرضیه بعدی ویژگی های ساختاری بانک، فرایندهای موجود در بانک، توانایی و مهارت مجریان و انگیزهی آنها در موفقیت این نظام، میباشد. در نهایت راهکارها و پیشنهادهایی از طرف محققین به مدیران بانک سپه، در راستای موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.